6 etapi līdz pirmā digitālā produkta uzfilmēšanai (mājas apstākļos ar mazbudžeta risinājumiem) un organiskai, nesāpīgai pārdošanai
19. novembris, 2022 pl. 21:09,
Nav komentāru
Ja esi profesionālis, speciālists vai eksperts savā jomā, Tevis dažreiz var kļūt par "maz", jo pieprasījums aug, klientu paliek vairāk un galu galā - ir dienas, kad gribētos atpūsties un pelnīt pasīvi, vai ne?Viens no risinājumiem ir savas zināšanas un pieredzi digitalizēt - uzfilmē savu pirmo video lekciju, vebināru vai online kursu!
2 gadu lakā esmu veiksmīgi uzfilmējusi un pārdevusi 7 dažādus tiešsaistes apmācību kursus un vairākus vebinārus (kuros piedalījušies 2000+ dalībnieki un kuri maksājuši 12 eur - 250 eur) un varu dalīties pieredzē:
Pievērs uzmanību šiem 6 etapiem un spēsi to paveikt 6 nedēļās!
1.KURŠ PIRKS UN KAS VIŅAM "SĀP"
- Pirms radīt un pārdot, ir jāpārliecinās vai un kāds ir pieprasījums
- Sākumā svarīgāk ir nevis, ko Tu pārdosi, bet KURŠ pirks - noskaidro, kas ir aktuāls Tavam IDEĀLAJAM klientam, veicot vismaz 3-5 kvalitīvās intervijas (nevis aptaujas!), lai varētu izdarīt secinājumus, kur "sāpes" sāk atkārtoties
2. KURSA REZULTĀTA SOLĪJUMS
- Noformulē "sāpes" atrisinājumu konkrētā laika termiņā un sašaurini tēmas virzienu, lai tā ir pēc iespējas specifiskāka un nišētāka
- Klientam nav jāzina viss! Viņam jāzina minimāli daudz, lai atrisinātu savu problēmu
3.CENA UN VĒRTĪBA
- Cik klients gatavs maksāt par konkrētās problēmas atrisinājumu konkrētajā laika termiņā? Tādu cenu apmplitūdu arī izvēlies savam produktam!
- Izveido sava biznesa vērtību cenas trepi ar nākamajiem soļiem, ko pārdosi pēc tam jeb "ved klientu ceļojumā nevis uz galamērķi"
4. PĀRDOD NEPĀRDODOT
- Veido soc.tīklos vērtīgu saturu (stāsti par savu kompetenci, dzīves piemēriem, pieredzi, klientu situācijām(anonīmi, protams!) un dalies ar savām zināšanām) + aicini uz iesaisti
- Izglīto vairāk un Tev būs jāpārdod mazāk
- Pārdošanas lapa jeb vieta, kur ir piedāvājums un iespēja veikt pirkumu + video veidošanas platformas izvēle (Tiešsaistes bezmaksas iespēju ir gana daudz - piemēram, Telegram, Facebook, Zoom, Ms teams, Failiem.lv, Youtube.com utt.)
5.RUNAS SCENĀRIJS UN FILMĒŠANAS PLĀNS
- Start small! Neieguldies dārgās investīcijās tehniski, kamēr nepārliecinies, ka tas atmaksāsies ilgtermiņā
- Uzstājies publiski īsi un bieži! (Piemēram, Instagram storiji, live, video intervijas, sarunas utt., lai trenētu savu spēju izteikties lakoniski, improvizēt utt.)
- Scenārija izstrāde rakstiski, tests mutiski, korekcijas, tests dzīvajai auditorijai, korekcijas un tikai tad īstā uzstāšanās!
6. LAIŽAM GAISĀ PRODUKTU
- Komunikācija! Ziņa dalībniekiem par pieejas linkiem un (ja nepieciešams) mājas darbiem
- Pārbaudi visas tehniskās lietas: platformu, skaņu, gaismu, fonu un sagatavo runas špikeri
Kurš no soļiem Tev noder šobrīd visvairāk?
Padalies komentārā!
Katrīna