Zīmola komunikācijas alķīmija: Kā pārveidot pieredzi un zināšanas zeltā
Lai izceltos informācijas jūrā starp citiem piedāvājumiem un piesaistītu uzmanību ar savu produktu - kā veidot piesaistošu pārdošanas un mārketinga stratēģiju:
1. Personiskums un Stāsts:
Dalies ar personiskiem stāstiem, kāpēc Tu izvēlējies šo ceļu un kā šī pieredze ietekmējusi Tavu redzējumu par problēmām, situācijām utt. Parādi savu īpašo pieeju un to, kā Tava pieredze var palīdzēt citiem sasniegt viņu mērķus. (Plus - paralēli turpini izkopt savas publiskās runas prasmes. Jo Tava ekspertīze ir tieši tik uztverama, cik labi spēj par to komunicēt klientam saprotamā veidā!)
2. Piesaistošs Saturs:
Publicē regulāru un kvalitatīvu saturu, kas izceļ Tavu ekspertīzi un sniedz vērtību sekotājiem (Dažādi formāti - bloga raksti, intervijas, podraides, video utt.)
3. Bezmaksas Piedāvājumi un Demo:
Izmanto bezmaksas resursus vai demo materiālus, lai cilvēki varētu izmēģināt Tavu stilu un redzēt, kā Tava pieeja atšķiras no citām. Dod cilvēkiem iespēju izmēģināt produktu vai "izbaudīt" vērtību pirms pirkuma
4 Apmierināto klientu/ pircēju atsauksmes:
Publicē ekrānšāviņus un atsauksmes no cilvēkiem, kuri jau ir piedalījušies/ pirkuši Tavus produktus. Atrodi veidu, kā motivēt esošos klientus dalīties ar savām pieredzēm un panākumiem sociālajos tīklos vai viņu komūnā
5. Piederība un Kopienas Izveidošana:
Radi drošu un tiešu saikni ar saviem sekotājiem, izveidojot kopienas sociālajos tīklos, apvienībās utt. Organizē pasākumus vai pieredzes apmaiņas forumus, kur cilvēki var dalīties idejās, iepazīt līdzīgi domājošos un atbalstīt viens otru. Uzturi pastāvīgu saziņu ar savu auditoriju, atbildot uz jautājumiem, sniedzot papildu informāciju un daloties ar jaunumiem
6. Ekskluzivitāte un Ieguvumi:
Piedāvā ekskluzīvas priekšrocības tiem, kuri reģistrējas Tavos produktos, piemēram, papildu materiālus, individuālas konsultācijas vai pieeju slēgtai kopienai
7. Visaptveroša Mārketinga Kampaņa:
Izmanto dažādus sociālos tīklus, e-pasta mārketingu, tiešsaistes reklāmas, sadarbības utt., lai palielinātu redzamību
8. Skaidra Pārdošanas Piedāvājuma Struktūra:
Precīzi izskaidro, kāpēc Tavas apmācības vai produkti ir vērtīgi un kā tie var palīdzēt cilvēkiem sasniegt konkrētus mērķus. Piedāvā skaidrus un saprotamus pirkuma variantus, nesarežģīt klienta dzīvi ar pārāk lielu apjomu un variantiem, kā pie Tevis atstāt naudu (Apmulsis klients teiks nē!)
9. Inovācija un Pilnveide:
Nepārtraukti pilnveido savu zīmolu, produktus un pieeju, ņemot vērā klientu/ pircēju atsauksmes un mainīgo tirgus pieprasījumu!
Saistoši?
Pievienojies kursam Tava jaunā Cena un pavadīšu Tevi aiz rociņas virzienā uz to, lai
- lai Tu saskatītu savu patieso biznesa vērtību un spēt to nokomunicēt klientam,
- lai pievilcīgi iepakotu piedāvājumu un
- izveidotu zīmola upgrade: kā adaptēties tirgus pieprasījumam, kā ieviestu stratēģisku kārtību preču grozā + celsi pašvērtējumu un cenu!
https://www.manaskatuve.lv/jauno-uznemeju-atbalsts/7-dienu-izaicinajums-tava-jauna-cena/